13 mars

Igår fick jag och Erica någon sjuk ide om att jag skulle fara till Ullatti och vara med henne och Eva. Hon gjorde mig taggad och jag försökte hitta skjuts dit men ingen orkar ju köra dit. Hade precis gett upp när Vicki säger att hon och Pecka kan köra så woho. Packa väskan och in i bilen. Åkte dit vid typ sex eller något, när vi kom dit så sa Vicki att vi skulle dra in till hennes lägenhet och det gjorde vi. Sen kasta hon fram en stor flyttlåda med kläder och sa att jag fick plocka på mig det jag ville ha. Så två fullproppade påsar med kläder + en parfym fick följa med mig hem. Inte dåligt! Tacktack! Sen när vi var klar där så körde dom upp mig på berget till Evas hus och där satt vi och hade det rajtan tajtan. Sen klockan nånting (har ingen aning om vad klockan var) kom Johan och Ted och hämtade oss. Vi chillade osv bara hela kvällen. Sen vid två-halv tre gick jag och Erica hem. Vill bara tala om för er att det gör jag aldrig om. Mer än 2km uppförsbacke gick vi. Inte okej! Somnade kring halv fem kanske, frös som ett mongo gjorde jag också så hela natten har jag sovit med en tjock tröja och sockar.

Imorse vaknade jag flera gånger av att tvn lät (som förövrigt hade gått på repeat hela natten) och att det blev ljust och av Moa som levde om. Vid tolv klev jag upp och chillade lite. Vid tre käkade vi lite och sen körde Eva oss dit vart Johan och Ted var, vi gjorde absolut ingenting. Fem över halv sex hoppade vi på bussen mot Gällivare och nu sitter jag här nyduschad och fräsch. Höhö. Ska testa kläderna nu tänkte jag och sen ska jag väl torka håret och slå igång en film eller så. 
Puss


har fått ett sjukt blåmärke också på vaden, gör förbannat ont och är typ
3 gånger mörkare i verkligheten, haahh ser helt sjukt ut.
har dock ingen aning om vad fan jag har gjort (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0