18 mars

Har nog varit jordens jobbigaste natt i natt. Somnade kring tolv någon gång och sov tills typ två. Sen där efter har det bara varit ett helvete. Har haft ont precis överallt, har haft världens feberfrossa, har drömt helt sjuka drömmar, har knappt kunnat sova nånting alls utan varit vaken större delen, har inte kunnat andas för det är omöjligt att andas genom näsan, och det är svårt att andas med munnen också eftersom det verkar som om mina halsmandlar tar upp större delen av min hals, sen har jag haft äckligt ont i öronen, vilket jag fortfarande har, osvosvosv. Har fan legat och gråtit inatt för jag har haft så ont, haha. Försöker dricka mycket vatten men är typ omöjligt eftersom det gör så jävla ont att svälja. Sen är jag helt yr i bollen och skallen väger 140 kg ungefär. Underbart!

Jag som skulle dra på marknaden med Mio idag. Men nedu, det blir inget av det! Istället får jag väl ligga hemma hela fucking helgen.. Åh, sug av mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0