20 mars

Första natten jag har sovit utan att vakna en endaste gång! Så skönt! Tror min feber har försvunnit så kan bero på det. Vaknade iaf kring två. Erica ringde så jag pratade med hon i en timma nästan och efter det har jag bara chillat. Druckit lite cola och sånt där fränt. 

Just nu sitter jag med en ansiktsmask och tänkte hoppa in i duschen strax, känner mig som jordens äckligaste människa så ska bli gudomligt skönt att ta sig en dusch. Kanske till och med kliver utanför dörren idag. Känner mig pigg nog för att dra ut så det är ju helt suveränt. Har inte ont någonstans längre, förutom i halsen då men det gör inte ondare av att gå ut så, hehe. 

Nånå, nu ska jag kolla lite oth eftersom adam snodde duschen och orkar inte ta någon av dom andra duscharna.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0