21 mars

Godmorgon. Somnade kring ett igår och blev väckt av mamma kring kvart över sju. Låg kvar i sängen ett tag och kände mig lite febrig men sket i det och klev upp och fixade mig osv. Mötte Erica utanför pressbyrån och vi gick till våran praktik. Kom dit, hälsade, skrev på ett papper och sen fick vi sluta. Inte helt fel. Tog bussen vid halv nio hem och nu sitter jag i köksbordet och dricker vatten. Tänkte äta nånting eftersom jag knappt ätit något alls sen torsdags. Har mest levt på glass och vatten så har inte riktigt så mycket ork i kroppen. Tog hur länge som helst att gå från bussen, i vanliga fall tar det 5-10 min. 

Så, mat nu och lite big brother, sen blir det nog att sova en timma eller fem.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0