23 mars

Igår kväll blev en lite jobbig natt men klarade mig igenom den och somnade kring tolv någon gång. Sen sov jag på tills halv fem då jag vaknade till lite, svarade på ett sms och fick svar, så jag låg och halvsov och smsade samtidigt, sen somnade jag och blev sen väckt av mamma halv åtta och sa att jag måste kliva upp. Jag borstade tänderna, drog på mig kläderna och stoppade håret i en snodd och sen for jag till praktiken. Jobbade på som vanligt tills tio ungefär, fick äta och sen sluta. Underbart. 

Just nu sitter jag i mitt nystädade rum som jag så duktigt städade igår. Tänkte strax kleta på en ansiktsmask och sen ska jag nog hoppa i duschen, hade velat fara på invigningen av nya "gallerian" med Erica och Eva men dom ska fara kring klockan tre och då är jag tyvärr på vårdcentralen.. Inte för att det är så mycket att se men ändå kul. Kappahl öppnar ju här. Dom kunde inte varit lite mer normaltänkande och snälla och ta hit en affär som är lite bättre, med tanek på resten av våra affärer här. Men nej, det är ju himla onödigt. 

Nånå, tror jag kollar ett avsnitt one tree hill innan jag hoppar i duschen.
pussssss alla söta ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0