24 mars

Igår blev en helt okej kul kväll. Hände inte så mycket, hann träffa lite fint folk osv. Klockan två somnade jag undefär och var död som ett lik imorse. Efter praktiken drog jag och Erica till skolan för att träffa Crille, Gurra kom och satt sig med oss också. Vi pratade på där om ungefär allt möjligt, från födelsemärken till helt sjuka grejer. Sen vid halv ett drog jag och erica till I-huset för vi tänkte loda framför en dator medans vi vänta på bussen, men det var inte öppet. Så jag somnades först sittandes och sen gick Erica iväg till en annan soffa så jag la mig ner och somnade dit. Vi missade bussen vi skulle ta hem, vilket var skönt för då kunde vi sova längre. Sen klev vi upp efter två. Tog bussen hem och nu sitter jag är och är ett väldigt stort emo_girl. Kommer nog vara emo och förjävlig större delen av dagen idag, kul jul. Nej, snälla skjut mig redan..

Ah nu ska jag ta mitt deppiga arsle ner under täcket och dö.
hejs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0