27 mars

Relativt chill dag, ja! Hoppade på bussen vid sju och åkte med några fräna en bit. Hoppade av med Nemo vid heden och rökte med han och pratade lite osv. Sen började jag gå mot Crille och satt mig på en trappa och väntade på han och Erica, vi fortsatte ner till coop och träffade Jocki och Issa där. Vi satt där ett tag och sen tog jag, Erica och Crille bussen till Erica och låg i Ericas säng och skratta lite. Sånt där som jag precis behövde kände jag. " Hey bacon ;) " Ah men det var grymt kul iaf, skönt att få skratta som ett cp också. Sen drog vi in på rimi en sväng och jag köpte wannabe-chips som jag delade med Crille. Äckligare har jag aldrig smakat, smakade typ papper + havrefras + sourcream, inte en helt okej blandning. 

Nu har jag precis kommit hem iaf typ och tänkte läsa lite bloggar och slänga mig i sängen, uppstigning klockan 07.00 imorn!! Haha, vem försöker jag lura? Kliver alltid upp halv åtta eftersom jag har turen att få skjuts varje morgon ;)

Sen måste jag bara säga att jag är grymt stolt över mig själv!! Har på mig mjukisbyxor idag! Hade jeans tidigare på mig men bestämde mig för att byta eftersom jag alltid ska envisas med att ha leggins/jeans även om det är äckligt kallt. Hihih



förövrigt så har jag börjat tycka mitt hår är ganska fränt, lite busigt
att de är grått! :D gillar de! dock måste jag verkligen färga bort min
gula utväxt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0