28 mars

Somnade sur igår, inte okej. Sen vaknade jag hur trött som helst imorse. Inte så konstigt kanske eftersom vi missade en timma. Mamma körde mig iaf till praktiken och där jobbade vi på som vanligt tills tio ungefär och sen fick vi käka och sen dra hem. Älskar min praktik! Fast självklart ska min lärare komma och förstöra, så imorgon måste vi stanna kvar tills typ ett någon gång, för han tycker vi måste se hur det går till när dom städar.. Som om vi inte gör det på skolan -.- 

Annars så tog jag bussen hem vid elva. Är för tidigt för att göra nånting nu så det är lika att dra hem, chilla på lite osv. Jag tänkte fortsätta städa min garderob, men vet inte om jag orkar det. Kanske tar en hylla idag igen, sen ska jag iaf kolla big brother och sen blir det väl mest troligt ett avsnitt av one tree hill också.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0