29 mars

Har knappt sovit något inatt. Jag somnade till först vid 12-1 någon gång. Sen har jag vaknat hundra gånger under natten och inte kunnat sova. Inte så där jätte kul. Mamma kom och tvingade upp mig fem över halv åtta iaf, jag kämpade mig upp och drog på kläder och satt upp håret och sen halv sovandes ut i bilen. Som vanligt hade vi en chill dag, gjorde de vi skulle, käka och sen städa vi lite och sen vid elva fick vi fara hem. 

Hoppade av bussen och tyckte jag såg ett gulligt gammalt gift par men nej tydligen inte, det var Max och Bubba. Max ringde och klaga på mig för jag trodde de, hehe. Pratade med han ett tag och sen lite med Bubba och sen la vi på och jag tänkte nu hoppa i duschen och bli lite fräsch. 

Sen ska jag typ följa med pappa till farfar eftersom han fyller år idag. Sen blir det en sväng till soc och sen skulle jag nog hitta på något med mina bönor. Blir suveränt!

Men nu dusch, puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0