3 mars

Dödligt trött imorse. Inte okej! For till skolan och råjobbade matte osv. Sen före tolv någon gång fick vi sluta. Satt kvar i skolan ett tag och väntade på bussen och nu har jag kommit hem för en halvtimma sen ungefär. Blåser som jag vet inte vad ute, det är så jävla hårda vindar att man håller på att blåsa omkull. Höll nästan inte på att komma uppför backen tidigare. 

Idag ska jag iaf fara och hämta min väska + tröja från malmsta (äntligen) sen ska jag fara till Linea och fika lite osv. Bruden fyller ju år idag. Inte helt fel. Hon har (eller håller på) att baka maaaassor med goda grejer, shit pomfritt jag kommer rulla hem. 

Nånå, annars har jag stoppat en ring i läppen, vet dock inte om jag vill ha den. Får se, kanske byter tillbaks tills staven sen, ringen är ju lite för liten också. Nu ska jag iaf slå igång några big brother avsnitt.

Nu vet ni, puss ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0