30 mars

Mamma körde mig till Gällivare vid halv sju. Träffade Elina och vi gick och skulle ta ut pengar, satt ute hur länge som helst och sen gick vi till sibylla och satt där ett tag, träffade lite folk också. Sen satt vi ute lite till och visste inte vart vi skulle ta vägen så vi gick till sj och satt där i tio minuter kanske och sen gick vi hela vägen till coop. Höll på att frysa ihjäl. Vid nio tog vi bussen hem. Var skönt att vara med min pingla idag, skönt att prata lite osv!

Just nu ligger jag förövrigt i sängen och kikar big brother och fryser ihjäl. Måste lära mig att klä mig varmare, för det här funkar ju inte -.-

Nånå, nu börjar det.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0