31 mars

Dödligt trött imorse. Frös som ett cp gjorde jag också så jag slängde på mig gåsen imorse. Skööönt. Jobbade stenhårt som vanligt på praktiken, hehe. Sen käka lite macka och sen hoppa på bussen och for hem. Läste mitt papper som jag har fått från vårdcentralen och tydligen så har jag förhöjda lever värden. Hur man nu kan få det? Låter inte bra iaf måste jag ju säga. Men tydligen skulle de försvinna av sig själv, så som jag fattade det, men skulle på ett återbesök om två veckor. 

Nånå, just för tillfället sitter jag här och är super snygg med min ansiktsmask och tänkte hoppa i duschen typ nu så jag kan dratta ner på stan och kolla Gällivares stora utbud av kläder. Hade behövt en jädrans massa leggins, fast det får räcka med ett par, för så rik är jag faktiskt inte.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0