4 mars

Imorse var de så jävla jobbigt att kliva upp. Det var fan döden asså. Men klev upp, som vanligt så slängde jag bara på mig kläder och borstade tänderna och sen drog jag till skolan. Gjorde bort sista matte provet ever. Hoppas jag klarar det nu. Sen redovisade vi en liten grej på engelskan och sen hade vi ett till prov i hygien typ. Ber till gudarna att jag klarade det också, orkar inte med omprov. Efter det kom pappa och hämtade mig iaf. Vi köpte cigg och sen for vi hem och jag hoppade i duschen. Sen tunnade jag mitt hår och borstade min lugg medans håret var blött, så det gick av, och det ser väldigt fult ut, men jag vågar inte klippa till det för då kommer det se ännu fulare ut.. Inte ok!

Nu har jag precis sminkat mig och plattat håret osv. Ska alldeles strax fara upp till malmberget och möta Mio och kika lite lilla vm. Kuljul. Skulle egentligen sova, men insåg att jag inte vill börja lovet med att sova, det är ju så sjukt fint väder ute också, GILLA!

Nåånå. Pussspussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0