ajaj

Har nog aldrig i hela mitt liv mått så här dåligt som jag mår nu. Gör ont vad jag än gör och orkar knappt gå för jag är så seg i kroppen, känns som jag jämt ska svimma och huvudet känns tungt och förjävligt. Nedu, detta var inte kul. Haha så jävla full i bakterier jag ska vara, helt sjukt. Vill inte sitta hemma heller, vill ut och göra något men min kropp säger emot till tusen, har världens feber också så det blir ju inte bättre. Får se om jag drar ut sen. Nu ska jag iaf drömma om en kladdkaka (om jag inte tar tag i saken och bakar en, fast det känns oerhört jobbigt) och lägga mig i sängen och dö av värmeslag och kika klart filmen jag börja titta igår, och sen blir de nog att kolla big brother.
puss

update: kollade just tillbaka i min blogg och såg nu att jag har haft halsfluss i exakt en månad. Inte så konstigt kanske då att jag mår som jag mår nu, hehe..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0