blalala

ALLMÄNT
Ditt namn? - amanda
Ålder? - 16
Vart bor du? - hemma
Bor tillsammans med? - mamma, pappa, bror och katt
Husdjur? - kisse
Färg på ditt hus? - rött
När är du född? - 22 juli
Klass? - HR10
Vilket år tar/tog du studenten? - 2013
Något jobb? - nej

VEM, VAD, HUR
Har du många vänner? - har dom jag behöver
Hur många har du kysst? - räknar inte
Vem kramade du senast? - andreas
Hur många har du haft sex med? - :)
Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen, vad jag vet
Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - inget jag vill skriva här.

SENASTE
Personen du tänkte på? - liam
Personen du kysste? - en pojke
Gången du spydde? - då när jag var sjuk, i lördags typ?
Gången du grät? - alldeles nu..
Gången du åt pizza? - ett tag sen
Gången du var i Göteborg? - många år sen
Gången du var i Stockholm? - samma här
Gången du var full? - heheh

ANTAL
Personer du älskar? - några stycken
Personer du hatar? - ingen
Pojk-/flickvänner du haft? - massa oseriösa, ingen seriös
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 2-3 typ
Glassar du ätit på en dag? - många
Festivaler du varit på/ska på detta året? - ska lätt på pdol iaf
Gånger du haft minnesluckor? - många gånger
Gånger du rökt? - ja men säg de, omöjligt att räkna
Personer du saknar just nu? - många, men speciellt en..
Gånger ditt hjärta brustit? - jadu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0