Gonatt!

Har lagt mig i sängen nu och tänkte slå igång någon film och vänta tills jag blir så där äckligt trött att ögonen går ihop av sig själv. Finns inget bättre än när det är så och man bara slår av allt och sover, åh så underbart! Annars har jag världens träningsvärk i benen typ, speciellt i vaderna. Känns inte okej, gör ont nu även fast jag ligger ner. Sen känns det som om jag är riktigt jävla sjuk, kan kanske bero på att jag inte sovit något inatt, får hoppas på det. Sen för att ploppa hit en till grej så är det någon körtel eller något som har svullnat upp mitt på halsen, typ lite ovanför vart killar har deras adamsäpple. Mina halsmandlar är fortfarande uppsvullna så tror jag måste flytta rumpan till vårdcentralen och få lite pencillin. Mums ;*
Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-16 @ 20:31:57
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0