Ny ring!

Yesbox, en ny ring har jag skaffat mig, åh så fin den är! Hittade en annan fin ring på kicks som var att dö för, men sån tur ska vi inte ha så att den passar. Fanns en enda kvar och den var förstor, lycko jag eller vad? Det skavde i hjärtat måste jag ju säga, stor och svart var den, en riktig amanda-ring. Får hoppas att dom tar in sånna igen, i andra storlekar.



Annars så hittade jag tyvärr inget mer här i våran fina stad förutom ringen. Inte ett enda par jeansleggins fanns det, vad är det för jävla skit stad vi lever i? Finns typ inga fina att beställa heller, och dom fina som finns kostar typ 350 kr och så rik är jag tyvärr inte. Känns som att jag måste dra mig ner till Luleå under helgen men det lär ju aldrig hända, åh vad less jag blir..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0