Om igår:

Adam skjutsa mig till Erica vid sex kanske. Vi gjorde ingenting och efter ett tag kom Alex och Amanda dit. Vi gick på rimi och Alex köpte chips och vi andra rika människor köpte euroshopper choklad. Haha. Sen efter ett tag kom Kim och Burck och hämtade upp oss och skjutsa oss till Linea. Där satt vi fyra i köket och gjorde absolut ingenting. Efter ett tag fick vi nog och dratta ner på stan. Gick först in på statiol och värme oss lite och sen började vi knata runt lite. Jag och Amanda hann även kissa ute. Ifall ni ville veta, höhö. 

Sen efter ett tag blev det kallt så vi gick in på SEB och satt där typ flera timmar. Helt galet. Men kul hade vi. Sen vid halv två eller något började Alex gå till Robin och vi gick till Erica. När vi kom dit försökte jag hitta skjuts hem men enda vakna människan med körkort jag hittade orkade inte köra. Så jag började knata och när jag var vid coop får jag ett sms att jag får skjuts. Så jag stannade vid coop och vänta, vi åkte runt i malmberget lite och sen vid halv fyra eller något kom jag hem. 

Nu tänkte jag hoppa i duschen och bli lite fräsch. 
puss


SEB-häng.


snygg-alex
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0