10 december

Tung dag vill jag säga. Upp till skolan vid åtta och göra ett svårt svenska prov. Sen bort till ip och stå och sjunga lucia sånger i 2 timmar, sen en timmas rast, och sedan stå ytterligare 2 (?) timmar igen. Inte kul. Efter skolan gick jag hem. La mig i sängen och somnade. Väldigt ovanligt, not! Men skönt var det. Vaknade vid halv sju, åt lite äckel mat. Och sen kom Elina och hennes mamma och hämta mig. Vi for till hennes pappa och satt där ett tag. Sen gick vi till coop. Sen har vi har suttit och sjungt och hon har testat kläder och sånt där chillt. Drev med Robin också. Fan så roligt det var, men stackarn fick ju panik. Lilla gubben. Men kul var det. Han blev jätte glad på mig :)

Annars så har jag duschat nyss, och testat kläder inför imorn. Mitt rosa linne kommer lysa igenom lucia linnet, men just nu skiter jag fullständigt i det, det får se cp ut. Lucia tåget är ändå fult. Förvånar mig inte ett dugg.

Nä, nu ska jag gå och blåsa håret och sen ska jag krypa ner i lådan. Ska vakna tidigt imorgon.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0