15 december

Tror inte det finns någon i hela Gällivare (förutom Ida) som gillar denna kyla. Inte kul någonstans. Var nog kallt imorse, och då var det bara -10. Nu är det ju fan -20, om inte mer. Drygt!

Tung skoldag idag iaf. Vaknade tjugo i nio och fixade mig osv. Drog till skolan och var där. Ägde sönder på no provet med Marcus (egentligen inte..). Och somnade sen i soffan och vakna av att hela soffan skakar typ. Sen rusade jag hem i kylan.

Nu har jag precis fixat mig lite, ska fara till Ida, som är sjuk. Typ. Hon tyckte vi skulle på coop, men bussen går först tio över sju dit. Så jag insisterade på att ta halv sju bussen till henne. För fan heller att jag tänker vara hemma. Är allt för skämmigt. Tyvärr..

Nånå, nu ska jag dra på mig min svenne mössa och kika runt på facebook ett tag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0