16 decmber

Fel att få lite värme i den här dryga hålan? Sjukt jobbigt att pallra sig upp till skolan när det är flera minusgrader ute. + att mitt rum fortfarande var kallt sen gårkvällens incident. Men jag gick upp flitig som jag är. For till skolan och var kanske inte lika duktig. Vid tio-elva gick jag och Elina hem till Natha. Vi tre somnade i hennes föräldrars säng och sov till halv ett ungefär. Drömde världens sjukaste dröm, hade sex med en rolig person. Haha! Vi kämpade iaf oss till skolan och när skolan var slut for jag och Elina till coop och fixade hårfärg. Sen drog vi till henne och färgade det. Sen fick man skjuts hem till dörren. Underbart!

Annars sitter jag och små skrattar åt det där brevet jag fått från rektorn. "Vi har ett rökförbud på skolan vilket inte respekteras. Detta kan vi inte acceptera och eftersom ditt barn är ett av dom som ertappats med att röka vid ett flertal tillfällen, kallar vi dig och ditt barn till en träff på skolan. Vi vill tillsammans med er lösa detta problem och förmå ditt barn att sluta röka". Mötet skulle varit idag, men blev inställt. Inte för att någon här i min familj hade tänkt gå. Men lite kul hade det ju varit att se vad dom skulle sagt. Garanterat riskerna med rökning, men om att vi som röker inte vet att man kan få kol och alla möjliga sorters lugnsjukdomar. Som att någon tänker sluta för att rektorn inte gillar det? Jadu. Lustig skola må jag ju säga.

Nånå. Ska kolla hur det går för maten nu.
puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

bara sluta röka amaandaadola! :)

2009-12-17 @ 16:25:16
URL: http://johannalass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0