17 december

Jag dog inte! Jädrans tur.

Annars då? Nåjo. Försov mig imorse och började knata till skolan vid halv tio. Hade svin ont i magen och orkade inte röra mig. Vela bara hem och sova. Vilket jag tänkte. Men när jag och ett gäng andra skulle fara på coop släppte allt helt plötsligt. Allt var bra tills vi kom därifrån och jag satt mig ner i soffan. Fick ont igen och la mig i fosterställning och tänkte sova ett tag. Men självklart fylls hela rummet med massa folk och Ante och Filip kom och tröck upp mig i soffan. Så fick sitta där och ha ont. Ännu värre var det på Hk'n. Orkade inte stå upp. Sen av att klämma två våfflor kryddat med hallonsylt och grädde gjorde inte saken bättre. Fick ännu ondare. Slapp gå hem dock. Fast när man har mensvärk är det alltid skönt att gå lite. Släpper som. Nånå.

Ska gå och söka Emil i lönneberga filmen och lägga mig i sängen och dö lite.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0