21 december

Igår var ingen bra natt. Blev så jävla förbannad så jag kastade mobilen i golvet så batteriet flög under sängen. Var så sur så orkade inte ens fixa till den. Så den har legat på på golvet hela natten.  Sen kunde jag inte sova, lega och vred och vände på mig hur länge som helst. Sen vid tre nångång tror jag, somnade jag. Och vaknade upp vid sju, fixade min mobil och läste alla 43 sms som jag hade fått. Sen försökte jag somna om till halv åtta. Men det gick ju som det gick. Somnade kanske tre minuter innan alarmet ringde. Gick till skolan och iaf och har mest suttit och chillat hela dagen. Haft hål i typ tre timmar. Inga vanliga lektioner heller. Skönt skönt.

Ikväll ska jag tillbak till skolan vid halv sju, ska hämta betygen, sen blir det att dra därifrån. Får se vad som händer ikväll. Nånting busigt garanterat.

Nånå, nu ska jag lägga mig i sängen och tänka och sova. Lite bra musik på det också.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0