23 december

Idag har jag vaknat klockan tolv! Riktigt duktigt. Men anledningen till en så tidig morgon var för att jag och Elina skulle till stan och fixa bland annat en julklapp åt Ida. Fikade gjorde vi också. Efter det tog vi bussen till Coop och gick där, sen for vi på dollar också. Haha, fixade två jätte söta ringar också. En blå med en nallebjörn på. Ska vara typ..en bästisring eller något. Gulligtgulligt. Efter det gick vi iaf till Elina och satt där ett tag. Sen hämtade mamma oss och körde oss till dollar igen. Vi ska nämligen ha en fettokväll här hemma hos mig med chips åsånt. Ska titta barnhemmet också. Som just nu håller på att laddas ner. Blir nog kalas. Har bytt om till mina fina rosa mjukisbyxor, och skönt är det. Får stor lust att lägga mig brevid en sovande Elina också. Känner mig äckligt trött.

Nåjanåja. Nu ska jag kika runt på facebook och vänta på att filmen ska bli klar.
puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0