24 december

Vilken jävla natt alltså. Vid halv fem tog jag bussen till Ida då. Busschaffören tittade helt mysko på mig. Sen höll man på att krocka åt helvete. Inte så konstigt med tanke på hur halt det är ute. Kom fram till Ida och där var Jocke också. Vi rökte lite, och sen gick vi in och satt och öppna julklappar åde. Sen slog vi igång en film. Vi tre skedade och jag legade längst mot väggen, inte kul. Idas vägg är ju iskall. Men det gick. Ida somnade iaf, och jag somnade lite här och där. Vaknade till och fortsatte kolla film, sen somnade jag osvosv. Sen vid nio nångång kanske (?) fick ida nog av att trängas tre i hennes lilla säng så hon gick och sov på golvet. Och jag och Jocke fortsatte sova i hennes säng, mycket skönt vill jag ju lova! Vaknade sen vid tolv typ. Och då hade jag skjuts hem direkt. Så nu sitter jag här helt sliten och trött. Funderar på att gå och sova lite igen.. Värt att fundera på iaf.

pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0