29 december

Bra uppdatering från min sida vill jag säga. Men har inte gjort något särskilt dom senaste dagarna. Varit med Ida, som nu är i stockholm. Var med Elina i förrgår och vi gick på bio och såg Avatar, sen sjöng vi singstar med Johanna och Caisa. Fick även skjuts hem av Caisa, trodde ärligt jag skulle dö. Sen igår var jag med Robin. Träffade han vid skolan och vi stod och rökte och tog det lugnt. Sen sprang vi till bussen och gick in mot stan. Träffade massa folk där och var med dom ett tag. Sen for dom, och jag och Robin satt på SJ och värmde oss.

Idag ska jag färga bort min röda färg. Ska nog sätta in en brun färg, och sen sätta ljusare slingor. Eller så blir jag svarthårig igen.. Får se. Elina som ska färga iaf. Får se vad vi hittar på sen. Är -25 ute, så gissar att vi inte kommer gå ut och springa direkt.

Nu tänkte jag gå och hoppa i lite kläder osv.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0