3 december

Försov mig imorse, och kom till skolan vid nio typ. Har varit rätt så chill dag idag. Jag och Elina sket i idrotten så vi hade nästan tre timmars hål. Vi drog på coop och köpte en pizza sen for vi hit och chilla. Halv tre var vi tillbak i skolan och då hade vi lucia träning. Jävlat så duktiga vi är. Pssst. Lucialinnet ser ut som ett lakan också, as fint. For sen hem vid fyra nångång. 

Efter ett tag for jag till Ida och var med henne och Josefin. Vi for nästan direkt till Gällivare igen och lämnade öl åt Jocke. Skojar inte när jag säger att väskan var grymt tung. När vi hade lämnat ölen for jag och Ida på coop och helt plötsligt kom vi på att vi skulle färga håret rött! Tanken var att vi skulle dra direkt till Ida, men vi for tillbak till Jocke och var med han tills halv elva typ. Då tog vi bussen till Ida och färgade håret. Utan handskar, så mina händer är helt röda. Ska gå och bada i aceton strax hade jag tänkt. Men först måste jag torka mitt hår. Ser verkligen inte fint ut, så får hoppas att det blir bättre när det torkat. Annars lägger jag en svart färg på det här.

Nånå. Torka håret nu! puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0