30 december

Färgade ju håret igår hos Elina. Stoppade in en mörkbrun färg. Men ser svart ut, sen är det röda kvar fortfarande. Tydligen helt omöjligt att få bort det. Men mitt hår blev grymt. Kanske för att det är så svart. Vet inte, nånting är det iaf. Efter vi hade färgat mitt hår tog vi det lugnt bara. Sen vid tolv började jag gå hem därifrån i kylan.

Idag har jag vaknat vid halv fem. Sen har jag inte gjort så mycket. Har ont i skallen och har ingen lust att lämna huset. Är ju så jävla kallt ute. Ska nog istället städa mitt rum, ligger kläder precis överallt. Vet inte varför jag har en såndär klädstång när allt ändå ligger på golvet.

nåja, nu ska jag fortsätta strösa runt i min tjocktröja och yllesockar och må bra över att slippa vara ute i kylan.
puss

bjuder på en gammal bild på mig och jim, som förövrigt kommer den 3 januari! :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vilka är dina favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 20:11:33
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0