4 december

Så kul dag. Har haft typ kuddkrig med Ante, alltså skojar inte, kunde inte sluta skratta. Så jävla roligt. Fort har dagen också gått. Kanske för att jag försov mig en timma. Men ändå. Det går fort när man har roligt.

När jag kom hem satt jag och chilla ett tag, sen slockna jag i soffan och blev väckt två timmar senare av att mamma vela ha mig och sminka henne osv. Dom skulle fara på nordan och typ.. göra något. Lär väl vara borta hela kvällen. Gosse skönt.

Ska iaf kanske vara med Linnea ikväll. Var som ett tag sen. Får se hur det blir. Är så jävla trött och känner ingen större lust att gå ut i kylan när man kan sitta inne och mysa.

Nånå, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0