5 december

Chill kväll igår. Kollade the exorsicm of emily rose. Trodde den skulle vara as läskig, men det var den inte. Tur var väl det. Var ensam hemma till typ tre inatt. Hade den varit läskig hade jag väl inte vågat lämna rummet. Somnade iaf vid tre, och vaknade vid två imorse.

Blev inte att vara med Linnea igår, så vi tar det idag istället. Blir najs. Så länge sen jag träffa henne. Vi som skulle ta upp kontakten. Det vart ju som det vart.

Annars så sitter jag och lyssnar på Group 1 crew och håller på att bli övertalad om att fara till lule ihelg. Får se hur det blir med det. Ska väl annars gå och ta på mig lite kläder åsånt. Kanske drar en snabb dusch innan jag far, så kanske hårfärgen försvinner lite från ansiktet.. Återstår att se.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0