drop it low

Ida, hennes mamma, Jocke och Jeppe kom förbi här och hämtade mig. Vi for på coop (hehee). Var där och chillade. Sen kom en fittjävla securitas vakt och börja dampa på oss. Vi hade inte gjort något ens,  mittiallt kom han fram till oss och sa att om ska köpa något får vi göra det nu, annars skulle vi gå. Så då sa vi okej och gick runt dära. Sen började han följa efter oss och då stannade vi, och så kom han och sa att vi skulle gå. Men då sa vi att vi söker julklappar, men inte fick vi stanna och söka. Han skickade ut oss. Vi stod ute ett tag men sen gick vi in igen, då fick han typ seriöst damp och börja säga att det inte var någon lekstuga här och massa. Sen fråga han jocke om han skulle gå ut själv eller om han behövde hjälp, då sa jocke att han kunde gå själv. Men ändå tog han tag i jockes jacka och drog han. Sen blev han helt damp och bara tröck upp han mot glasväggen och tog polisgrepp på han och kasta ut han. Sen gick vi in igen, bara för att reta han. Då ringde han polisen och bad dom komma dit. Men vi hann fara innan dom kom, men vi såg en till securitas bil fara dit, och sen såg vi polisbilen svänga in dit. Sen hade dom tydligen snackat om oss på polisradion och massa shit. Vi gick iaf till SJ och lekte med en kundvagn.

Sen tog vi 22.15 bussen upp till malmberget. Jag och Ida gick till henne för att ladda min mobil, äta och ta medicin. Sen mötte vi Jocke och Jeppe, men dom smartskallarna hade blivit tagen av civilpolisen eftersom dom skulle sno en spark. Haha, var ena polisens morsas spark. Polisen körde iaf hem dom och jag och Ida gick till henne. Sen tog vi halv ett bussen hem. Sen vart det slut på det roliga.

Nu ska jag ta och göra nånting, kolla film kanske.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0