here I am, repeating the same old story

Barnhemmet var ju ingen höjdare måste jag ju säga. Sjukt seg i början, och typ sista halvtimmen av filmen var bra. Men jag tog mig igenom filmen utan att somna, alltid något. Efter filmen ringde vi Bobbis och gick och mötte han. Vi började gå till Max men han orkade (fick inte..?) inte gå ut. Så vi stod ute ett tag och pratade. Sen ringde vi till Natha och gick dit. Satt hos henne och pratade och så där. Sen vid tolv nångång började vi gå hemåt.

Just nu sitter jag här sjukt trött och vill bara sova. Men ska vaka ikväll. 04.20 ska jag ta en buss till Ida, och ska vara där tills två nångång. Sen ska jag hem och titta kalle anka och äta äckel julmat och öppna paket och sånt där cp tråkigt som man gör på julafton.

Nä. Nu marsch in i duschen och försöka bli lite pigg. Kanske tar mig en kopp kaffe eller något.
pussss, och god jul -.- :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0