I'm gonna lose control

Tror ni jag har städat idag? Nå nej. Men har varit snäll mot pappa och bakat en sockerkaka åt han. Sen har jag hunnit duschat och stoppat hårinpackning. Rakat benen har jag också gjort. Duktigt.

Över nyår var ju först planerna att fara till Lycksele. Så jävla glad var jag över det. Men nu visar det sig att dom ska komma hit istället. Känns ändå skönt, vill fira nyår här ändå. Men hade ändå varit förjävla kul att festa med knaftenborna. Men nu är det som det är. Men lika glad är jag för det. För imorn hoppas jag på en svin rolig feting jävla kväll. Men är ju trotsallt Gällivare man bor i, så skulle inte förvåna mig om allt sög och var hur tråkigt som helst.

Nä, nu ska jag kolla vad Burcken och Adam sysslar med, sen ska jag sno någon film från han. Kanske någon film från när man var en liten F8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0