lay down your arms and give up the fight

Så fort jag skrivit klart de tidigare inlägget sprang jag iväg och sökte Emil i lönneberga, utan någon lycka. Tog smurfarna istället och bänkade mig i sängen, tog av mina kläder och drog på pappas t-shirt och ett par shorts. Hade bestämt mig för att vara hemma hela dagen och bara ta de lugnt med min onda mage. Ida ringde och bad mig vara med henne och Jocke. Sa först nej. Men när filmen tog slut var jag redan less på att vara hemma. Så mamma fick köra mig till henne och vi tre legade och skeda i hennes säng framför någon psyko film.

Sen hoppade vi på bussen och träffa Jeppe där. Vi fyra drog på coop och härjade sönder igen. Igår fastnade jag i en korg full med kuddar. Var så kul. Trodde inte jag skulle komma upp därifrån. Men det gick, med biffida och en stege. Iaf så lekte vi runt där på coop tills bussen gick. Blev utslängda därifrån också. Hehe. Vi for iaf till SJ och satt där och lekte med glidmedel. Hade tagit fyra tuber så vi stoppa de under fötterna och golvet och gled runt. Lyckat lyckat, vill jag ju säga. Annars så har vi tagit det lugnt, Jocke och Jeppe är ju inte normala någonstans så visst får man sig ett gott skratt alltid. Haha, dom är så sköna, helt jävla klockrena!

Nånå. Nu ska jag gå och blåsa håret.
puss


                     hahah, där fastna jag :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0