Now I know exactly what you're all about

Händelserik dag må jag säga. Först hoppade jag på bussen vart Ida och Jocke satt. Vi gick på coop och dollar osv. Sen träffa vi Jeppe och han var med oss ett tag. Sen tog vi bussen till Gällivare, jag och Ida hoppade av vid heden och gick till Linea. Dit kom My och Frida också. Vi satt och drack kaffe och åt pepparkakor och tog det chill. Sen vid nio körde My, mig och Ida till SJ och dit kom jocke också. Satt där och väntade på bussen som gick kvart över tio. Hoppade på den och träffade Jeppe igen. Och vi fyra for upp till Malmberget och lekte med sparkar och madrasser och hela köret. Sen gick vi upp på ett tak och stod där och chillade. Kallt som fan var det. Sen vid ett tog jag bussen hem och nu sitter jag här och fryser fortfarande som en turk på antarktis.

Imorn blir det att fara på stan med Elina. Kolla en julklapp åt Ida och fika lite grann. Så länge sen jag och min piga umgicks. Nånå. Nu ska jag bädda ner mig i min säng och slå igång en film och invänta sömnen.
pussss
Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 16:55:44
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0