rock away

morrrrrr, jag som hade skrivit världens inlägg här. Så råkade jag kryssa hela fönstret istället för att kryssa spotify. Smart där Nysjö. Men ska berätta om igen, lite kort.

Kollat film i skolan, slutat vid ett, fått skjuts av Rolle upp till Ida, varit med henne, Jeppe och Jocke, lekt med neon glow grejer, besämmt oss för att fara på lussevakan, vara med Zorba och Isabelle där, skämmts över sig själv för att vara där, skrattat åt alla översminkade fjortisar, tittat på lazee, skakat hand med lazee, tagit kort med lazee, vunnit ett paket, träffat någon random snubbe som började kramas, haft godiskrig på bussen, chillat.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta film!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0