2 november

Vilken hemsk natt. Har inte kunnat sova. Först somnade jag vid tre kanske, sen har jag vaknat varje halvtimma ungefär. Vid fem legade jag klarvaken, tänkte gå upp men var så skönt att bara ligga i sängen. Så spelade spel tills sex. Sen försökte jag sova igen. Men sen nu fick jag nog av att försöka sova. Har ju som försökt göra det hela natten. Inte kul inte. Nu är det ungefär bara 2 timmar kvar tills jag måste vara i skolan. Så tiden går framåt. Kändes lite jobbigare där vid fyra att veta att det var 4,5 timma kvar.

Idag ska jag iaf färga Elinas hår efter skolan, sen efter maten ska vi fara och sola också. Så det blir asnajs. Nu hade jag tänkt fika, som blir första gången på typ 5 år.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0