21 november

Att det inte ligger en enda snöflinga på backen i mitten av november är helt sjukt. I gällivare är det väl garanterat vinterland som alltid. Sugsug.

Har iaf ingen som helst lust att fara hem imorgon. Vill verkligen inte hem. Hem till alla mongo människor, skolan, allt bara. Har varit så jävla skönt att komma bort ett tag. Det enda sköna med att få komma hem är väl att få sova i sin egen säng, dock är Johannas säng helt underbart skön. Men är jobbigt att sova med en Elina bakom sig. På tal om det så ligger hon och försöker sova just nu. Vilket jag också borde göra. Bussen går tio i elva imorgon. Sen ska vi stanna i luleå och vänta på bussen där i tre timmar typ. Men kanske skulle träffa Emil där. Om han hinner. Får väl se.

Nu ska jag gå och läsa lite bloggar innan jag dyker bland dunen. Ni får nog en uppdatering imorgon när jag kommer hem.
pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0