24 november

Hemsk jävla natt. Somnade först vid halv två nångång. Sen vaknade jag vid tre av att jag frös som fan. Skojar inte när jag säger att jag skakade som ett löv. Drog fram lite filtar iaf och stoppa på mig, men inte fan hjälpte de. Lega likförbannat och skaka lika mycket. Efter ett tag somna jag och sen har jag vaknat 100 gånger under natten av att det antingen varit för varmt eller för kallt. När mamma hade vaknat bad jag henne komma och känna om jag hade feber, och visst hade jag det. Asroligt. Slog av mitt alarm och fortsatte sova vidare, vid tolv fick jag nog och klev upp.

Nu hade jag tänkt ta en huvudvärkstablett och sätta på mig lite kläder. Hur nu det ska gå, min arm dödar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0