25 november

For till skolan helt i onödan idag. Mamma hade sjukanmält mig, men självklart hade hon inte sagt något åt mig. Duktig. Dagen har ändå gått fort. Men den har dock varit hemsk. Alla har suttit och slagit alla på armen vars man blivit vaccinerad. Gör ju gosse ont. Blev lite depp där i slutet av skoldagen också. Men det löste sig.

Efter skolan for jag och Elina till jysk och tittade på lite grejs. Sen gick vi tillbak till Elina och chillade tills mamma kom och hämtade oss. Sen satt vi oss här och Elina somna i min säng så jag har nötit här lite grann. Har just tvättat bort sminket och tänke väcka Elina på något jävligt sätt. Men hon hann vakna. Nånå. Nu snart ska vi väl damma bort till badhuset och sola ett tag. Härligt. Sen ska vi till hennes mamma och fika. As najs. Måste göra landstudien idag också. Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0