27 november

Somnade vid fyra imorse. Inte kul att vakna halv åtta sen kan jag ju säga. Men klev upp vid kvart i. Fixade mig och sen tvinga jag pappa att köra mig till skolan. Kom dit och hade engelska, sen for alla tjejer i klassen till ungdomsmottagningen och satt där och kolla massa skit. Sen skulle vi gå och fika såg vi massa boys som hoppade med skotrar, crossar åsånt. Dom höll på att träna inför ikväll. Alltså, jag skojar inte. Så jävla hett. Jag och Elina stog där och fick helt damp typ. Vela inte gå där ifrån. Men efter ett tag slutade dom hoppa och hålla på så då gick vi.

Efter skolan for jag till Ida och satt där. Sen körde hennes mommo oss hit, och nu sitter jag här och Ida ligger i min säng och hade tänkt sova. Ska börja fixa mig lite, sen äta. Sen dra till Zorba ett tag, och sen in till Gällivare. Snöyran fo shooo.

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0