28 november

Kul jävla kväll igår. Började med en massa tjorv hur vi skulle komma in till stan. Sen kunde Idas mamma köra dit oss. Hon släppte av mig och henne vid heden och vi gick vidare till Josefin. Tanken var att vi skulle träffa Zorba och alla människor på stan och kika på allt som hände där. Men vi for raka vägen till Zorba istället. Där var det en massa människor. Alla satt och hade allmänt trevligt bara. Efter ett tag gick jag, Ida och Josefin ut, skulle röka och kissa åså. Vet inte vad som hände, men plötsligt stod alla där och as grät. Vet inte ens hur vi kom in på samtalen, men tårarna bara fortsatte och rinna, och vi fortsatte snacka om allt. Efter en timma ungefär gick vi in igen. Fixade till oss åså. Sen fortsatte vi osvosv.

Kvällen var iaf kul. En kille drack en annan killes piss, folk spydde, jag sprang runt och bad alla skölja deras handleder, folk trillade så fort dom ställde sig, akvaruimet höll på att gå sönder, ja. Sånna grejer. Nu ska jag ringa robin och fråga vad han vill, sen ska jag nog hoppa in i duschen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0