3 november

Kan inte somna på nätterna, dels för att min fot är jätte läskig. Och dels för att jag har typ vinterdepp? Kan inte somna hur trött jag än är. Riktigt irriterande. Blir as trött på morgonen då. Vilket jag var imorse. Men tänkte att det var lugnt. Eftersom att det typ inte finns vatten i kranarna i malmberget så slipper alla gå till skolan. Men nejnej. Självklart rinner vattnet helt fritt på skolan. Så kan det gå.

På lunchen for jag Elina och Natha till frasses och käka. Sen kom mamma och hämta oss. Just nu sitter jag hemma och väntar på att få fara till tandläkarn. Kul. Ska kolla om jag ska få tandställning. Hojj. Efter så ska jag väl hem. Kanske ringa och väcka Ida. Eller vara med Robin. Får se.

Nu ska jag fara, ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0