04.52

Har inte gjort något vettigt alls på två dagar. Känns nästan lite hemskt. Men ändå har dagarna gått fort åt helvete. Har mest spenderat tiden framför datorn. Har typ camat med Rolle och Ida. Så nu är jag officiellt en camfjortis. Inte bra asså. Har pratat en hel del i telefon med Ida också. Pratade med henne nyss, men vi båda somnade i telefonen. Sen vakna jag till och la på, och just när jag hade somnat igen ringer Rolle och väcker mig och tvingar mig att komma till datorn. Ja herregud, vad gör man inte?

Tänkte gå ut och röka nu eller något.
pusss
Kommentarer
Postat av: Anonym

amaadolaa du skulle sluta röka. :O

2009-10-28 @ 16:01:44
URL: http://johannalass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0