13 oktober

Var hemskt jobbigt att kliva upp imorse. Legade kvar jätte länge och när jag väl steg upp var jag färdigfixad på drygt en kvart. Kunde inte somna igår kväll heller. Vid 1 nångång hade jag somnat. Sen efter det har jag vaknat 125 gånger av att jag måste hosta. Inte kul alltså. Sen att det känns som att jag ska spy när jag hostar gör det ju inte saken bättre.

Slutade skolan klockan tre iaf. Eller ja, jag blev utslängd från spanskar eftersom jag inte hade mina böcker med mig..? Ah, lite cp lärare har vi ju. For hem då iaf. Och sen tyckte Ida att vi skulle gå till coop. Sagt och gjort. Mötte henne och Oliver vid ok och vi gick hela vägen till coop. Så jävla duktigt alltså. Jag fick med mig lite nödvändigheter och Ida käka på frasses. Sen for vi hem.

Efter att jag åt mat, (vilket tog 185434 minuter) for jag och Elina och sola. Så nu är man 18 minuter brunare, och 60 spänn fattigare. Värt? Myes. Nuuuuu hade jag tänkt röja undan lite här i rummet. Är så mycket saker.. Kanske tar jag mig en kopp oboy först.

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0