15 oktober

Vet inte varför. Men har varit en kul dag i skolan idag. Dagen har gått jävligt snabbt dessutom. Slutade klockan fyra och då gick jag hem och tog det chill. Hade fått min skjorta som jag beställde i sommras. Stoppade på den och orkade aldrig ta av den. Så den har hängt med hela ikvällen.

For iaf till Matti. Där var Ida. Vi satt där ett tag. Sen gick drog jag och Ida till henne. Dit kom Zorba och Isabelle. Vi tog bussen till coop och där träffa vi Lina och Annika. Satt och pratade med dom och sen tog vi alla bussen hem. Sen hände ju lite grejer som jag inte orkar ta upp.

Just nu sitter jag och smsar och är förbannad. Grymt drygt.
Nåja, ska borsta tänderna nu och gå och lägga mig i sängen.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0