19 oktober

Igår var en händelserik dag. Först tog jag och Ida bussen till coop. Sprang runt där, sen gick vi in på dollar och träffade Zorba, Isabelle och Jesper. Så vi var med dom. For till Zorba och spela guitar hero och sånt där kul. Vid fem hämta mamma mig och Ida. Jag åt tacos sen kollade vi one three hill och gossip girl. Sen for vi på coop igen och träffade Erica och Matti så vi var med dom tills halv tio ungefär. Då tog vi bussen hem.

Imorse var jag helt död. Har varit helt död i skolan. Fick sova på lunchen i 40 min ungefär. Sen kom Robin och satt sig på mig och börja torrjucka mot mig och allt vad det nu var. Så inte fick man sova inte.

Idag ska jag vara med Ida iaf, och skulle inte förvåna mig om hon drar med mig på coop igen.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0