23 oktober

Haha, så kul! Sebbe hällde typ..en lång burk med vatten över mig. Blev ju nådigt blöt. Helt blött på golvet också. Men kul var det. Lärarna fick dock damp så vi fick gå hem. Var inte kul att gå hem alltså. Med mensverk, stukad (?) fot och blöta kläder, i säkert -4 grader. Men så är det.

Just nu sitter jag med min spitfire tröja och adams, eller pappas shorts. Tänkte hoppa i duschen men orkar verkligen inte. Ska nog göra det ikväll istället. Ska ändå bara mysa med Elina ikväll.


mina byxor var precis som att dom nyss kommit ut från tvätten.
Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltså en sån där leopardmönstrad tröja har jag letat i åratal nu, vars har du köpt ? Den är schnyyygg.

2009-10-27 @ 19:11:44
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0