31 oktober

Var en rätt så kul kväll igår. Orkar inte förklara destomer om den. Kan väl säga att vi satt hos Agge de mesta av kvällen. Vid nio någon gång drog jag, Ida, Simon, Oskar och.. Ja, vad tusan han nu hette, till Dennis. Efter ett tag for jag hem och precis när jag kommit innanför dörren ringer bergman och ber mig gå ut och bjuda han på en cigg. Visst gjorde jag det. När jag sen kom hem var jag så jävla trött så gick och la mig rätt så tidigt.

Ska börja fixa mig för Ida ska tydligen plocka upp mig, och då ska vi till coop. Vette fan vad vi ska göra där. När vi kommit därifrån ska vi iaf gå bus eller godis med Sara. Såå roligt.

Ne, nu ska jag sätta på mig lite kläder, puss



               folk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0