4 oktober

Vad är det första jag ser när jag vaknar? Jo, SNÖ! Hemskt, men sant. Känns också som att den inte kommer försvinna.. Förän om ett halvår ungefär. Nåja.

Igår for jag till Ida vid två. Var med henne, och precis när jag skulle fara kom Crille dit också. Vi rökte bara, sen for jag hem och åt. Var hemma ett tag och var social med Kim osvosv. Sen for jag till Elina och vi for till Verro. Lämnade moppen hos henne sen gick vi runt på stan. Var så jävla kallt så vi gick till statiol och satt. Sen träffa vi Ida och Natta. När vi väl fått reda på vart swingfly skulle spela trängde vi fram oss och stod nästan längst fram. Fick en öl att njuta av också. Efter det for Ida hem. Jag och Elina hade inget bättre för oss så vi drog också hem. Var ju så jävla kallt.

När jag kom hem hade jag ingen känsel i fingrarna, visste inte vad jag rörde och det gjorde så jävla ont så jag vela bara börja gråta. Jag bytte bara kläder sen la jag mig i soffan med en filt över mig. Sen somna jag dit. Klockan var då kanske halv tolv. Helt sinnes. Vaknade vid halv ett imorse och det kändes lite sjukt eftersom jag vaknade upp i sängen. Har inget minne av att jag har gått upp. Nåja. Nu ska jag fika. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0